Zwroty i reklamacje

Zwrotu towaru możesz dokonać do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. 

Aby dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionego u nas towaru należy pobrać FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI, a następnie:

1. Wydrukuj formularz zwrotu/reklamacji towaru i wypełnij wszystkie pozycje wybierając z poniższej listy powód zwrotu. Zwroty/reklamacja bez formularza lub braku informacji o numerze zamówienia i zwracanym produkcie mogą znacznie wydłużyć proces zwrotu. 

2. Formularz zwrotu towaru wyślij do nas mailem lub umieść z towarem, który chcesz do nas zwrócić. W przesyłce umieść swój dowód zakupu – paragon lub fakturę.

3. Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Dotyczy to także opakowania firmowego BohoWear (skarpety).

3. Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej. Po wysłaniu paczki zachowaj numer do śledzenia.

4. Przesyłkę prosimy przesyłać na adres:

True Love Beata Pawlicka, 

ul. Tadeusza Kościuszki 38, 

62-030 Luboń

5. Zwrot środków na Twoje konto bankowe nastąpi w ciągu 14 dni od akceptacji zwrotu lub pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

WYMIANY

Aby wymienić produkt należy zwrócić niechciany produkt wg. powyższej instrukcji i ponownie przejść przez proces zamówienia.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014r., poz. 827) o prawach konsumenta